Vart tog tisdagsmys vägen?

Vi måste ta tag i myset igen...saknar det. Annars så gick träningen bra idag. Vi hann en hel del. Airtrack i grop, fristående, hopp och trampett. På trampetten så hörde Jonas lite dåligt och Ida prata otydligt så Jonas körde lite fel...typ hel ut. Så det kan gå XD. Själv jobbade jag på att köra lite olika landningar. Tycker jag lyckades rätt bra.

Vi kollade även in nya overaller och spånade lite på tryck. Jag ska trycka domare på min, Hanna domherre, Ida dummare och Hanna Nilsson får solklart dummast :) haha Vem som ska få dömd får ni gissa...

På söndag har vi uppvisning när volleybollen spelar semifinal i Duve.

På måndag åker vi till Vilsta...en sån hall som vi vill ha

Kommentarer
Postat av: Hanna Nilsson

Ursäkta? hur kom jag in i bilden. Jag var ju inte ens på träningen, haha!

2009-03-25 @ 11:22:02
Postat av: e

hhaa, låter som jag missade ngt! Btw, så fortsätter benhinnorna att smärta, idag under ett pass på friskis, vilket aldrig hänt förut, blir rädd att det ska vara ngt, får kanske ta det lite lugnt till det känns bättre, dock är ju inte detta möjligt så imrgon kör jag tumbling!

2009-03-25 @ 20:10:35
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hanna, du finns alltid hos oss i tanken:)

2009-03-25 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0