Äntligen tisdag!

Tisdagar har blivit nya favvodagen! Bra träning med mys efteråt. Zandra, du anar inte vad vi lärt oss på de träningar du missat. Igår hade alla gjort sig förtjänt av godis:)
Dagens bästa var Tinas skruvar. Ibland armarna upp, ibland ned, ibland en halvskruv, ibland en helskruv och ibland en landning. I vanliga fall är det gymnasten som avgör vilken övning som ska köras, men i Tinas fall är det slumpen haha.
Bra landningar blev det till slut för de flesta trots en och annan krasch som känns i hela kroppen idag... iallafall på mig. Tänk vilka sköna landningar man haft i en NY HALL. Som vi gärna vill ha nuuuuuuuuuuuu.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag ser fram emot torsdagsträningen då jag förväntar mig många nya fina övningar (och framförallt landningar)!!! Och om torsdagar inte är lika bra som tisdagar får jag väl vänta till nästa vecka...

2009-02-18 @ 17:18:57
Postat av: Ida

LOTTA! Jag ställde min 1½-skruv flera gånger idag, men zandra har mycket större krav än du! För dig räckte det med att jag stog, Zandra ville ha armar på rätt sätt och sånt tjaffs! Jag kommer inte på tisdag by the way... :'( tror inte jag klarar mig utan tisdagsmys! men vem säger att vi inte kan införskaffa torsdagsmys också? varför begränsa sig? ^^

2009-02-19 @ 21:46:00
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Lotta

ojoj om Zandra klagar på dina armar vad ska man då säga om Tinas?

2009-02-19 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0