Henke is back!

Henke "ont i nacken" Andersson is back! Det är alltid lika kul när han kommer och gästspelar på träningarna. Som vanligt använde han "ont i nacken" som ursäkt för att inte behöva köra så mycket, men några trampetthopp blev det iallafall. Till nästa träning behöver han några nya ursäkter...kanske kan ni som läser skicka in lite förslag på skador som Henke kan köra med:). Känns som "ont i nacken" är förbrukad nu haha.

Även Ida is back från Barcelona...kanske lite för pigg hmmm. Jag börjar också återhämta mig från förkylningen. Fick "leka" lite på airtracken och dansa lite med Jonas. Fick även sällskap av Lisa på styrkan (kors i taket).

Annars gick träningen riktigt bra idag för de flesta. Vi hoppade igenom trampettvarven och idag såg det betydligt bättre ut än i söndags. Jag klarade mig nöd och näppe från att få en smäll i ansiktet igen...måste verkligen träna upp mina duckningsreflexer. Sen vore det bra om gymnasterna ...eller snarare gymnasten ( ska inte nämna Anges namn)...kunde sluta överrotera så jag inte får så ont i armen :P.

På torsdag blir det tumbling...

Kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0