Stackars Lotta...

Eftersom ingen tyckte synd om mig idag så skriver jag ett inlägg och tycker synd om mig själv haha. Min dag började med golftävling i regn...fortsatte med golftävling i regn och avslutades med golftävling i....REGN. Var dyngsur, trött och hungrig efter SJU timmars spel. Var blöt ända in på trosorna...och om man är kille var man blöt enda in på kalsongerna. Vill bara förtydliga det så att inget missuppfattas haha. Spelet gick dessutom piss, men som sagt...jag hade bara lovat för att vara trevligt sällskap till Jonas. Tänkte att han kunde dra in alla poäng:)

Kom hem klockan 16.45 och killgympan  börjar klockan 17.00. På en kvart skulle jag få av mig alla blöta kläder, hoppa i nya, försöka reda ut håret som var en enda stor tova + föna håret då man såg ut som en dränkt katt. Gjorde detta och kastade mig på cykeln till Duve. Klockan 16.59 klev jag in genom dörren. Borde inte jag ha medalj för det här?

Sedan fortsatte träningen för RM-laget. Försökte ge information om Göteborg och det gick sådär. En del gymnaster har svårt att ta till sig informationen så här kommer den. Tävling på lördag...ja nu på lördag klockan 15.00 i Göteborg. Hoppas nu alla..inklusive Hanna och Påven ...vet det.

Dagens roligaste var allafall när Påven och Jonas skulle bära Pegasusen. Först fösökte de lyfta fram och bak, men då blev det svårt att gå. Med lite tips om att man kunde bära från sidan så gick det lite bättre, bara att de bar för långt och missade mattan haha...Bra för Hanna som i det läget steg på IQ-listan i laget:)

Nu ska jag soooova...det är jag värd...stackars mig

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Jonna

LOTTA, de är INTE synd om dig. Golftävlingen var självförvållad.. så det så! :)

2008-10-06 @ 12:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0