Näst sista träningen innan Rikscupen...

Eftersom det snart är dags för tävling tänkte jag ha en seriös träning. Hade gemensam uppvärmning och det gick ju bra till en början. Sen var det många som började fuska, eller hittade på egna konstiga övningar. Elin fick typ tokspel, Miccis försökte göra sig osynlig och Hanna stod sist i kön HELA tiden...hur är det möjligt???

Vi körde igenom trampetten till musik och det såg bra ut sånär som på Miccis som körde VÄLDIGT kort idag...jaja hon landade på mattan iallafall med ca 1 cm till godo och hon behövde inte vara orolig. Hon hade ju två passare eller rättare sagt en passare och en poseare (hmm vet inte hur man stavar det).

Henke var tillbaka utan skador (tydligen hjälpte inlägget) och den lille snabbe rackaren roade sig med diverse busigheter som vanligt...jag ska träna upp min snabbhet och sen ska han få igen:) haha. Och som sagt...man är rätt ensam på styrkan...VILL HA SÄLLSKAP!

Tre dagar kvar till tävling och jag har redan packat, kopierat papper, brännt musik och fyllt i alla bedömningsunderlag. Ingen ska påstå att jag inte är seriös haha

Kram Lotta

  Ensam.....

 Ida posear :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0