Måndagens friståendeträning, NYTT!

Hur mycket glömde jag inte i inlägget om helgens bravader? Jo massor, men eftersom det är grovt internt så spelar det säkerligen ingen roll om jag berättar det nu, så jag kan sammanfatta med att säga att det var den roligaste tävlingshelg laget har haft, verkligen!

Måndagens träning uteblev så gymnasterna kunde ta igen sig och ladda inför torsdagens träning men Lotta och jag pallrade oss till hallen för att göra ett nytt fristående som tar oss till final i höst. vi började klockan 19 och en timme senare var 1.30 gjord, ungefär 40 sekunder kvar nu, och vi har redan slutet färdigt. Det kommer bli grymt, simpelt och psycho, galant! På torsdag blir det nog tumbling och fristående.

På tåget hem från Umeå skrev alla kontrakt på deras mål under året. Zandra ska t.ex. aldrig bara säga "bra", Ange ska byta om innan träningen börjar (^^), Miccis ska sluta krumma i överslaget, Jessie ska skruva snabbare, Hanna ska lära sig dra med hälarna (^^), jag ska lära mig flickis-sträckt och handvolt-sträckt, Lotta ska lära sig flicki-flickis, Lisa ska köra raka flickisar och ha en positiv inställning (speciellt till friståendet;D), Jonna ska lära sig flickis-sträckt, Lovisa ska aldrig mer göra en kullerbytta efter någon övning någonsin!, Elin ska göra allt mycket snabbare (?xD) och så vidare. Ni förstår var jag vill komma.

Träning på torsdag och laget är laddat!

/ RM-truppen

Ida skriver, ovanligt?


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!
Titta gärna in på min nya, fina blogg:)

2008-05-13 @ 10:33:26
URL: http://theoddity.blogg.se
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall med att byta bakgrundsfärg :)

2008-05-13 @ 10:37:35
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0