Söndagsträning 9 mars

En söndagsträning som bestod av ca 5-6 gymnaster som hade helt olika viljor. Slutade med att tre körde tumbling och resten airtrack. Jojo-liknande! Jessica var hemma på besök och fick återigen kika in på videoupdaten efter en tids uppehåll. Zandra låg i magsjuka så Lotta höll i träningen själv, ni kan ju förstå hur det gick. Lotta körde handvolter på tumbling, tänkte jag skulle nämna det så hon blir glad! Lotta var tillbaka efter en vecka i Lofsdalen men inte som tränande gymnast, nej nej. Kvinnan har vält med en skoter och har en blödning i låret, JA! Så går det när man är på i fjällen eller vart de nu ligger. Själv håller man sig till Thailand, ofarligt och långt ifrån snö! ^^

Det blev en lång videoupdate där ni får följa med mig på en tumblingtur, hur det egentligen ser ut, och sen får ni se Hannas lår & pojkvän, jo de ni! Sen får vi se Lottas snygga volter (vad jag smörar) och sen lite enkla övningar av mig, och nej jag har inte ont i huvudet eller så, utan det är praktiskt som ett hårband. Ni får också följa med och se hur det gick till när jag slog huvudet i golvet efter en flickis den 13 december och som resulterade i akuten! DE NI!



Vi vill ha en ny hall /
RM-truppen

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOTTA är väl inte tillbaka från lofsdalen! Jag tror jag heter Hanna, jag smällde inte i huvudet så jag inte vet mitt namn längre iaf som vissa andra verkar ha gjort.

2008-03-10 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0