RM-LAGET HÖR UPP!

Den 31 juli är det lagmöte hemma hos Lotta klockan 18.00. ( inte 18 minuter efter 18)
När mötet är avslutat (dvs. när Lotta slår (golf)klubban i bordet) är det obligatorisk styrka.
Efter styrkan drar vi ner och badar tillsammans, det är frivilligt men det blir roligare ju fler vi blir.
PUSS PÅ ER!
None
Lotta hälsar alla välkommna!
(HAHAHAHAHAHAHAHA)

Jag kommer och lämnar tillbaka alla lagmedlemmars behåar som jag på något konstigt vänster fick med mig efter vistelsen i Umeå, vet inte hur det kom sig men det var något om att hitta balansen i piruetten som jag tydligen hade svårt med. Nåväl, förträngt är det men finns fortfarande på bild och eftersom Lotta tjatar så ska jag väl också skämma ut mig på den här bloggen.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0