Torsdagsträning 21 februari

Torsdag: Dagens träning började med lite fristående som vi faktiskt gjort om slutet på. Det ger oss ny energi, så mycket att vi till och med faller för vi kör så intensivt. Jag själv kan stå för minst 70% av fallen, kanske 100% för dagen men det finns nog flera krakar som också fallit på ändan ska ni se.

Det var ju då idag vi kom på det här med blogg men vi la in inlägg nummer 1 för att komma igång. Idag har vi också kört salto på studsmattan, Lotta (tränare) gav sig attan på att lära sig helskruv, Jonas körde dubbla och skruvade så man fick ont i huvudet, och några av oss roade oss med att filma lite volter och såklart en videoupdate på allas reaktioner under träningen, fick dock inte med riktigt alla, men så gott som.

Imorgon drar laget till Eskilstuna för att träna i Vilsta med Gymmix, videoupdate kommer såklart därifrån! Hörs imorgon!


 

För folket som skulle vilja göra en volt men inte vågar kan få följa med mig på en tur, eller flera turer. Jag tog mig friheten till att filma hur en volt går till, från själva individens synvinkel, alltså utföraren. Jag tycker man får ett klarare perspektiv på det hela^^
 


 Vi vill ha en ny hall / RM-truppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0