Måndagsträning 21 april

Måndagens träning började med lite trampett och fristående. Lotta hade en plan... Laget fick solo köra en duett med mig (va?) Jo alltså de körde en i taget fast jag körde med varje gång, det var Lottas plan. Jag blev i alla fall svettig kan jag meddela, som en disktrasa, redo att vridas ur. Skämtosido... tror det gick rätt okej faktiskt. Blir en hel del träning på det innan Umeå om vi för en gångs skull ska ta oss till final. Formationerna gick sämst igår, och jag stod och skrek på de som inte fattade (rebecca och angelica^^) att de var på fel plats, hur svårt kan de va? xD Haha!

Ingen videoupdate idag heller men det kommer en lite favorit i repris som ska få ROBIN att förstå att han visst ska tävla på söndag, han har i princip redan gjort de, han har inget att skämmas för.  ^^

Helgens tävling "Poängjakten 2008" i Örebro:
A&B-klassen på lördagen
C&D-klassen på söndagen


RÖSTA PÅ V ÅR ELDSJÄL VANIA FÖRRESTEN!
VI VILL HA EN NY HALL NUUUUUUU!
/ RM-truppen, Ida Plantin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0