Riksmästerskap 2008 i Umeå

Sitter nu på bussen efter en helg full av skratt och gråt. Vi klättrar oss uppåt för varje år vilket tyder på utveckling.. (men va fan ska jag säga) vi var två placeringar från en finalplats... det var riktigt surt. 8,8 i hopp var dagens nästhögsta poäng i grenen och det kom till pch med lite glädjetårar från Lotta, men hon skulle aldrig erkänna det. Efter två missar i tumbling blev poängen 8,4 och det var okej. Sen var det fristående... hm... 7,425... 7,435????? Ja en fråga vi alla ställde oss var, varför? Nåväl, vi är nu nöjda efter att faktiskt hela tiden klättra placeringar men hur surt känns det inte?

I fristående var det min och Hannas tur att för en gångs skull inte sätta allt perfekt. Hannas vinglande i våghalvståendet berodde på någonting vi inte bör ta upp i bloggen...*host* (!) Jag kom inte runt i min 1½ piruett, någonstans? Jag tänkte bevisa för laget att det bara var i hallen det inte gick, men varken omklädningsrummet, duschen, sovsalen, södertäljes sovsal eller i korridoren verkade det funka, det var helt enkelt en dag av piruetter. Vi tror dock inte att poängen beror på dessa misar utan på ett åldersavdrag... Lotta knapp 40 år, till och med jag skulle dra på det. (haha)

Vi har också kommit på att Rebecca inte bör packa på egen hand, fast i och för sig, hon slapp i alla fall kuddfrillan^^ Lotta har också förtydligat att hon har luft i sin madrass, värt att veta. Zandra däremot... hon har ingen luft alls.

Vi har också varit i kontakt med stressEva som nog skulle behöva lite... ja, som man kan säga, en liten del av Janne 52. Hallå? Hej? Hoho? Salut? Bonjour? Hola? Inget verkar hjälpa, förutom en lång, blond, blåögd tjej med stora tuttar i pjamas, eller?

OBS 1! RUUUUUUUUUNDAAAAAAAAAT SALTOOO!!! (eller?) HAHA

Helgen har bestått av tuttfixering, tuttar hit och tuttar dit. Jag har provat på hur det känns att ha... stora börst / 4 bh:ar på mig och jag är glad för det jag har kan man sägam, jag såg ju knappt fötterna. Men det verkar fungera för Miccis i alla fall? Vi ska inte gå in på Miccis ålder...

OBS 2! Lotta har gröna trosor!

Vi har bytt ut ordspråket "Är Lisa med är alla med" till... "Är Hanna med är alla med". Hanna går upp sist, packar långsammast, sminkar sig långsammast... eller nej, det kanske var rekord förresten, 2 timmar? Är de bra eler?

OBS 3! Hannas entricôte ligger inte i neccesären!!!

Alla har lärt sig stt vita skyltar med liten svrt text är inrättning, INTE insättning och vi är det miljövänliga laget eftersom vi inte flyger. Nu kanske ni tycker vi sprayar lite mycket men man ska ju inte överdriva så vi tar igen lite av vår miljövänliga resa.

OBS 4! Höjdhoppsbacke och bockhoppsbacke är något vi har sett under resans gång, Lågt IQ smittar tydligen av sig!

Är vi framme snart?
/ RM-truppen som vill ha en ny hall, NU!
p.s. bilder kommer senare, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0