Måndagsträning 19 maj

Träningen började med att GB-kvinnan (Åsa) hade med sig glass så de räckte och blev över. De flesta åt väl 2-3 glassar, jag höll mig till 1 i alla fall, moget gjort av mig tycker jag. Det började med lite friståendeträning och de börjar arta sig. Kommer på små övningar hela tiden så det rullar på. Har inte så jättelångt kvar nu och alla (läs: de flesta) tycker det är riktigt roligt. Håller på att ladda upp friståendefilmen men youtube är inte riktigt på min sida idag. Satte mig här vi 21.30 och filmen är inte klar ÄN! Klockan är alltså nu 22.45 och filmen jag laddar upp är 1.37 lång.. hur svårt kan det va? *internt igen* HAHA

Här kommer i alla fall filmen snart, får vi hoppas... ÅÅH nu... äntligen.. 22.47, 1 timmer och  17 minuter senare, är filmen klar, tack youtube, ska vi gifta oss?


/ RM-truppen ( I det här fallet stackars Ida som suttit och väntat, poor thing) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0