Torsdagsträning 6 mars

En oseriös Lotta tillsammans med få gymnaster kan bara gå på ett sätt. Jag ville för en gångs skull vara seriös men det är svårt att vara seriös själv, därmed blev jag redigt irriterad. När vi ska köra trampett vill alla köra airtrack och gör det också fast Zandra säger att vi ska köra trampett, (jag är på Zandras sida konstigt nog). Jag tjatar och tjatar och tillslut kommer alla (dvs. ca 4-5 personer), men kör typ bara ett varv var innan de drar till airtracken igen. Jag behöver verkligen träna på trampett med tanke på hur det gick (och alla andra behöver också träna, faktiskt), men det är svårt att köra trampett själv, man är ju ingen jojo direkt, så hela videoupdaten hämnas jag på alla andra och filmar nästan enbart mig själv, maha! Nu får ni ju i alla fall se mig sur, det kan ju vara en merit att skriva i era CV:n.

Dagens sura videoupdate!


Nästa träning 9 mars 18.30-20.00!
Vi vill ha en ny hall / RM-truppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0