Måndagsträning 10 mars

Henke var tillbaka efter sjukdom, och ville vara en Lotta-wannabe idag, det fick han. Med rosa tröja var han ganska lik måste jag säga, tyvärr finns inga bilder på de, synd för oss, tur för Henke! Lotta körde rundat-flickis, knappa 40-åriga Lotta, det tycker vi alla är bra gjort, och inte bara en gång. NEJ NEJ, flera gånger om, utveckling är det också. Vi var ganska många idag och Lotta & Zandra gjorde mig glad genom trampett ibörjan av träningen, tyvärr gick det åter igen, ursäkta mitt ordval, pissdåligt. Man är inte alltid på topp. Vi tränade sedan på obliga övningar i friståendet, eller... Lotta, Elin och jag, det va vi tre som var där som ska köra. Jag har äntligen hittat min talang, hjorthopp. Gud så snygga de är, bilder kommer, och film om jag hinner. Lotta och jag är redigt synkade i friståendet, det är nästan läskigt. Ännu mer lika blir vi efter min Thailands-resa och hennes Florida-resa, filmer på tvillingparet kommer om ca 3 veckor, håll ut!

Robin visade lite dans och det roade varenda kotte kan jag tala om! Jag och Robin lekte gympatävling för små barn, vi uträttade stordåd och film kommer, vi vill också hissa en liten bögvarning på Robin under den filmen, men vi kan garantera att han har sällskap med lagkamraten Lisa, så det är lugnt. Inte för att vi har något emot bögar, mend et blir så självklart i gymnastik, kan garantera att ni kommer förstå efter filmen. Robin är till och med tjejigare än jag i filmen.

Dagens videoupdate innehåller väldigt mycket... dans !?

Jag och Robin utför en simpel verison av en tävling när man är liten, se upp för Robins sträckta tår i chasét!

Vi har precis bytt låt från saw 3 & disco till Blonds låt "bara hon älskar mig", vi känner att vi kan relatera mer till den! HAHA, vi var i alla fall seriösa ett tag, se vad fina hjorthopp vi gör, och vad synkade jag och Lotta är i sidvågen!


Vi vill ha en ny hall / RM-truppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0