5 maj

Kan det stå om Idas privatliv så kan det stå om mitt/ hannas =)
Idag sörrni så fyller jag 18 år! Det har jag firat med favoritpraktik och en träning med damplotta. Underbar fördelsedag vill jag lova. Jag har borstat tänderna två gånger idag och jag hoppades hela tiden på att tandborsten inte ska balla ur, jag är jämt nervös för den och inte för mig själv. För jag vet ju att jag kan borsta tänderna =)
Jag hoppas att Zandra och Lotta inte läser det här för då kommer dom kanske tycka att jag är dum i huvet och inte borde borsta tänderna, men jag vill ju =) Men jag tor inte att dom läser det här eftersom att jag skriver i min egen blogg och inte i lagets.

Så det var min 18-årsdag.
Tack för idag och godnatt. På fredag ses vi UMEÅ
/H


(HAHAHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0