Torsdagsträning 13 mars

Torsdagen började med en seriös gemensam uppvärmning trots Lottas frånvaro. (Hon tycker Kent är viktigare än sina gymnaster) Elin höll i uppvärmningen och i princip ingin uppskattade klassikern idioten, förutom Elin. Laget drog igång med lite tumbling och det var faktiskt, hör & häpna, seriöst idag. Alla som var på träninen höll sig till tumbling under den tiden. Rebecca "Utan kosrband" Nilsson körde absolut inte rundat-flickis på tumbling för då får Lotta damp på Zandra, så hon ni ser på filmen är absolut inte Rebecca, vill bara klarlägga de så missförstånd undviks^^. Jag själv tränade inte idag på grund av ett ont knä men efter två veckors semester i Thailand är jag nog fit for fight sedan. Jag åtog mig fallet att träna Rm-laget och UT-äldre i fristående, det blev obliga övningar. Det gick faktiskt bra, är nästan förvånad. Körde också små sekvenser med några i UT-laget och till min stora stora förvåning såg det faktiskt bättre ut, något som jag irriterande nog inte sett på länge. Hoppas de kan visa sina kunskaper för Lotta, det är kanske önsketänkande.

Nu lämnar jag över det här arbetet under två veckor till de som känner för de, uppdatera på nu när vi får reklam på www.katrineholmsgymnasterna.se (hemsidan). Make mama proud! Överlag en riktigt bra träning med tanke på Lottas frånvaro, Zandra gjorde ett bra jobb. Hon röt till och med i ibland, och hon är skillad på våghalvstående ^^

Dagens videoupdate


Jonas kör rundat-flickis-sträckt salto med 720* skruv!


Jag tackar för mig i två veckor!
Vi vill ha en ny hall /
RM-truppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0