Ibland är det lite som roar...

... iallafall när man är trött. Då kan det räcka med så enkla saker såsom ord som lätt kan associeras till annat ( hmm gruppen, ni lär väl få slå upp ordet associera haha). Men eftersom IQ sjunker på träningarna så får vi väl höja den i bloggen:), eller hur Jonas! Hanna, tyckte att det var pinsamt att jag skrattade mest, men så har jag ju sämst humor också haha. Fast jag vill nog påstå att Ida skrattade mest.

Dagens citat: "kan du röntga mig också?"

Jonas började som sagt träningen med att bryta ett revben eller nja, så farligt var det väl inte. Tror att han ville ha lite uppmärksamhet bara, bli lite ompysslad. Ida lindade iallafall revbenen, men snart körde Jonas för fullt igen. Idag tränade vi mycket på framåtvarv. Jag kan faktiskt skriva i JAG-form igen eftersom i´m back! ÄNTLIGEN, tycker jag själv iallafall. Lagkamraterna är dock lite oroliga när jag kör, men hallå, HUR SVÅRT KAN DE VA?

För Jonas verkar ingenting vara svårt. När han väl fick till några handvolt-sträckt föreslog jag att han skulle lägga på en helskruv, för han brukar vara rakare när han får skruva. Första försöket ledde till lite mer än en helskruv så varför inte köra en och en halv haha så det gjorde han...OCH STOD.

Julia och Ange kämpade på med voltöppning-hjulning medan Linnea, Ida och Miccis körde på med handvolt-frivolt. Några klagade på att de hade lite ont här och där men lite styrka ska nog fixa det:) Så här effektiva var länge sen vi var...kändes nästan som förträning.

På torsdag kör vi järnet igen...jag vill köra tumbling....snäääällla

Kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0