Gymnaster efterlyses...

Var är alla? Det borde vara förbjudet att åka utomlands på hösten. Snart har hela truppen varit iväg utom jag och Zandra. Men som sagt, nu har ju alla varit iväg vilket borde innebära att det kommer vara fullt på träningarna från och med tisdag...ojoj...hur ska vi få plats (ironi).  Zandra och jag kommer iallafall vara starka för vi kör styrka VARJE träning. Idag kämpade vi med att bli av med lite felplacerade hmm "muskler". Jag körde ingen armstyrka eftersom jag inte fick anstränga armen idag...vilket jag nästan inte heller gjorde. Okej...råkade visst köra fristående och precis då såg Emelie att jag fuskade och använde armen haha.

Som sagt...har fått lite ont i en muskel pga alla gånger som jag råkade hamna konstigt i gropen i torsdags. Men snart är vi alla hela och redo för tävling. Det börjar ju närma sig Rikscupen i Göteborg. Jonas kommer bli glad när han kommer hem från Spanien och inser att han måste köra fristående:). Det råkade visst bli så att han inte slapp undan hehe.

Blir en skön MIX-trupp! En salig blandning med gymnaster från olika föreningar och olika åldrar. 26 år skiljer mellan yngst och äldst hmm..nämner inga namn:). Fett kul ska det bli iallafall (för att använda ett vanligt uttryck bland ungdomar)...förlåt Jessica:)...jag råkade bara skriva det!

Kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0