Se vad bra vi kör!

Eftersom jag änu inte återhämtat mig från min förkylning så nöjde jag mig med att titta på dagens träning. Kom lite sent för jag hade varit på föräldramöte, men när jag dök upp utlovades det att jag skulle få se vad bra alla körde! Detta byggde naturligtvis upp mina förväntningar på vad jag skulle få se och det upfyllldes.... inte haha. Ändå påstod Zandra att det tillhörde det bättre denna träning hmm... tur det är två veckor kvar till tävling.

Jonas visade iallafall upp en ny övning, voltöppning-rondat/hjulning... jaja bara Jonas kan köra den. Vet inte hur domarna skulle döma den så jag tror Jonas får stå över det varvet. Jonas fick även tokträna fristående när jag dök upp och nu kan han det nästan...hoppas det går lika bra för Påven!

På söndag åker vi till Vilsta och tränar. Samling vid Duve klockan 16.30.

BTW... vi vill fortfarande ha en ny hall!

Kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0