Ålder är bara en siffra!

Kul att det dök upp några fler på träningen ikväll, men man kände sig ganska ensam på styrkan. På söndag vill jag ha sällskap, TACK! Jaja...styrkan har ju lönat sig för min del iallafall.  Känns bra att kunna lära sig nya övningar även fast man är knappa 40....som sagt ,ålder är bara en siffra. Handvolt-frivolt utmaningen med Angelica lönade sig för båda av oss. Tänk att vi äntligen klarade det, tjohoo!!!  Okej...Ange...din var bättre:)...men jag är väldigt stolt över oss båda.

Annars var det mest spännande på träningen att fjädern gick av på studsmattan när Philip hoppade. Han hade tur som inte fick fjädern på smalbenet. Shit, vilken smäll det blev (kolla Rebecca...jag skrev blev).

På söndag tränar vi 18-20...då är det äntligen dags för tumbling och trampett..o lite styrka förstås:)

Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: rebecca

ojoj mamma, jag är stolt ;)

2008-09-20 @ 20:57:27
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0