Torsdagsmisshandel och dansmoves...

Under torsdagens träning svek Lotta laget för ett föräldrarmöte och hon klev till sluuut ut igenom dörren, det tog ett tag att få iväg henne. När hon väl var ute blev det till att leva loppan för laget. Naej inte riktigt kanske men man kan väl säga att vi inte fick sådär värst mycket gjort.

Att det bara är en vecka kvar till tävling märks inte så värst mycket utan laget lever nog mest på gamla meriter men man kan också tänka som sådant att vi kan det redan och vill inte förstöra våra perfekta övningar med för mycket slit och utbrändhet... eller något...

Annat man kan roa sig med under träningen är att helt enkelt låta kroppen göra vad den vill under en låt eller två. Ida (jag) och Elin visade prov på detta och det uppskattades. Man kan se det som sådant att vi inte behöver alkoholiga drycker för att släppa loss, vilket vi hoppas andra ska inse och föra buskapet vidare... eller nåt... Lotta kanske vill vara med... eller nej... det känns falskt. falsk marknadsföring...

En annan lite mindre rolig sak (för Clara) eller en rolig sak för mig var att Zandra gav Clara en stor fet fläskläp. Ni som känner Zandra vet att hon i princip aldrig lyfter mer än en arm för att passa och yttrar bara ord som "Bra" under träningarna men denna träning var det annorlunda. Engagerad skulle hon vara och visa en graciös hjulning när hennes lilla dotter Clara sitter oskyldigt på golvet... en fot rakt i Claras ansikte och för oss som såg synen var skrattet inte långt borta. Dock var inte Clara med på samma noter men hon hatar mig ändå så det spelar ingen roll för min del. Från första gången hon var i hallen och jag satte mig framför hennes lilla barnstol pekade hon "fuck you" åt mig. Medvetet eller omedvetet vid bara några veckors ålder skiter jag i, hon hatar mig, that's it.

/ Plantin is in the house and she's back on track.
VINNARSKALLE!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0