Måndagsträning 5 maj

Vi vill gratulera våran Hanna som fyller 18 idag, hennes flickisar var mognare än någonsin!

Idag var Gymmix Eskilstuna och hälsade på, dock bara en grupp. De ville träna inför deras RM-yngre tävling och då med tumbling utan skarv eftersom dom har skarv ner i gropen. Det är ungefär det enda negativa med deras EGNA FASTA HALL, vill bara poängtera att det är en skitsak, vi vill ha en ny hall! *ett rop på hjälp*

Dagens träning innehöll att helt enkelt bara köra igenom allt innan tävlingen i helgen och jag kan säga att nervositeten råder över oss. Vi är sjukt taggade och lite nervösa (om ingen annan är det så är jag det för ovanlighetens skull) Har ingen film idag men efter helgens bravader kommer det nog komma filmer så det står härliga till! Kanske kommer film på bullätartävling från tåget? Kommer kanske dock inte bli så rolig eftersom ingen kommer orka mer än en bulle... de är större än Elins händer. Man får själv värlja hur man tolkar Elins händer^^

Nu ska laget vila upp sig och INTE leka några farliga lekar, och inte springa bip-test, och inte orientera, och inte vara i badhuset. Nej man ska ligga hemma inlindad i ett dussin värmekuddar, äta vitpeppar och apelsiner och bara träna psykiskt, eller hur Lotta?

Jag vill ta chansen här att berätta för Lotta och Zandra att jag absolut inte kommer balla ur på förträningen, att jag inte alls är osäker på tumblingvarven och att jag alltid ställer allt och alltid kör och bla bla bla... det låter bra! Detta ska jag nu intala mig själv hela veckan nu, efter 1000 repetitioner så måste det sitta, och som vi lärt oss, efter 1000 repetitioner så kan man det. Svårare än så är det inte, tack för mig!

/ RM-laget

P.S Föregående inlägg är skrivet av Hanna som gör narr av mig för jag råkade publicera ett inlägg i lagets blogg som egentligen skulle ligga i min egen, så om ni läsar min blogg www.plantinida.blogg.se så förstår ni hannas roliga skämt om mig, kul hanna, jättekul! Tro inte att du är cool bara för att du är 18;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0