Måndagsträning 3 mars

Måndag: Jag beklagar den dåliga uppdateringen och ska verkligen skärpa till mig, eller inte. Jag åker till Thailand på fredag så två veckor får de resterande i laget sköta detta. (I hold my fingers crossed) Nåväl, i måndags var det Lottas seriösa dag och det var väl bra det, vi får ta vara på måndagarna med tanke på att hennes oseriösa sida kommer fram på torsdagarna. Vi hade i alla fall som vanligt gemensam uppvärmning till Lottas förtjusning, sedan tjatade jag till mig airtrack eftersom jag var sjuk i torsdags och ville köra flickis-salto där en gång till innan jag är redo för min stora skräck, tumbling! (Lisa blev förbannad och medverkande inte under airtrak-träningen, gör dock ingenting eftersom hon inte lär sig något där, snarare förstör!) Fristående skulle prövas med nya klippningen som dock inte funkade, fast Lotta hade sex versioner, ja alltså sex stycken versioner (vi vill inte ha några missförstånd i den här gruppen.) Vi hittade i alla fall en som nästan funkade, men Lotta fixar! Träningen flöt på och de som var där (dock inte så många) körde väl va de skulle. Hanna var i Lofsdalen (glömde att säga det på videoupdaten men här kommer det) Hanna är/var i Lofsdalen hela veckan! Så nu har jag sagt det, en stor börda lyftes från mina axlar ska jag säga er. Nåväl, Lotta tog över Hannas plats i friståendet även fast Elin tjatade om att Hanna var i Lofsdalen när Lotta fråga var hon var (Lotta menade i friståendet, vilken plats hon hade, inte vart hon var i själva verkligheten, som sagt missförstånd är inget ovanligt när det gäller oss.)

Fristående!
 
Videoupdate och jag ber om ursäkt för många felsäganden och ruskigt dålig humor!



Vi vill ha en ny hall / RM-laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0