Heldagsträning i Vilsta, Eskilstuna 22 februari

Idag var laget i Eskilstuna för att träna i Vilsta som är en fast gymnastikhall. Överlag gjorde gymnasterna ett bra jobb, ibland gick de bra ibland dåligt. Robin övergav sin sträckt-halv och gav sig på dubbel på trampolin till grop, dryga 40-åriga tränaren Lotta provade glatt på alla redskap utan att bry sig om sin dotters kommentarer som: Kärring,Ge dig, Du tror du är ung! Något yngre Zandra provade också på ite trampolin, men höll sig till de så att hon inte skadar sig nu, vi vet ju allesammans att det inte skulle va så bra^^ 
Dagens videoupdate:

Följ med mig på ännu en volttur!

En liten film från träningen, och såklart Henke da Man som visar upp sin nya karriär på bomen!


Vi vill ha en ny hall / RM-truppen
P.S
I nästa videoupdate ska jag försöka prata långsammare, ska verkligen försöka eftersom jag märker att knappt jag själv hör vad jag säger! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0