Angående torsdagsträningen 28 februari

Jag vill bara försökra mitt kära lag om att om de promt känner att jag inte tillför något i fristående kan jag sitta på bänken, jag vill se hur det går ^^ Nej nej, skämtosido! Jag är hemskt ledsen för mitt ohövliga sätt att bära mig åt, vara sjuk på en torsdag? Jag får väl helt enkelt träna dubbelt så hårt på måndag, så jag inte kommer efter i friståendet, sepciellt eftersom det är min svaga sida, har ju svårt redan nu, skulle vara ledsamt faktikst. Jag kanske ska skippa träningarna framöver, känns meningslöst. Jag menar, det är rätt uppenbart att det inte finns något att göra, hur ska jag hinna lära mig alla små ändringar, och klara av den nya klippningen, jag har så svårt för det där *känn ironin*

Skämtosido, saknar er redan laget, you make my day ! <3

/ Ida "Izon" Plantin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0