Torsdagsträning 17 april

Detta inlägg kommer fullt och helt koncentrera sig på 39-åriga Lotta Nilsson som är den mest utvecklande gymnasten i katrineholmsgymnasterna, och jag vill också ge en liten PIK till Ullis som inte svarat/svarade på Lottas sms på DIREKTEN!!! Oförskämt ;) Lotta har i alla fall ordnat så hon på uppvisningen kör 3 varv på tumbling, ja se där. Frivolt, handvolt och RUNDAT-FLICKIS! Utveckling utveckling. Sedan kör hon fristående, ett solo med mig. Jag tycker dock att hon borde tänka på att det finns TRE grenar i truppgymnastik, man kan inte koncentrera sig på en? Vem va de som sa så nu igen... hmm... låt mig tänka ;) haha, okej ett undantag för 40-årskrisen... TRETTIONIIIIOOOO!!!!


Ett bildbevis som ska få Ullis att bli redigt avundsjuk, åjo Ullis, vi ser nog hur hakan ligger på skrivbordet ;)

VI VILL HA EN NY HALL OCH VI VILL ATT VANIA SKA BLI ÅRETS ELDSJÄL FÖR DE FINNS INGEN MER ELDIGARE SJÄL ÄN HENNES! / Rm-truppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0