Torsdagsträning 10 april

Det har varit lite dålig uppdatering känner jag, jag som lovade förbättring men hallå? Vi är väl fler i ett lag? Haha, nej jag ska inte skylla ifrån mig, jag är en dålig människa, dålig! Haha nej nej. Men, det vi gör just nu är att träna inför Poängjakten i Örebro och vår årliga uppvisning.

Uppvisningen kommer ske den 20 april, en söndag och börjar 18 (preliminär tid) Uppvisningens tema är Glädje och vi hoppas få bjuda på en rolig uppvisning. Konfrencierer är Ida Plantin och Elin Karlsson och vad vi gör blir en överraskning. Entrén kostar 20 kronor för vuxna och 10 kronor för barn. VÄLKOMNA!

I helgen 11-13 april är det UT-riksfinal i Hultsfred och UT-yngre och UT-äldre är nu laddade för en fartfylld helg. Vi hoppas på fina resultat från båda lagen=) Det är UT-yngres första rikstävling men det är laddade till 1000. Återkommer med resultat och bilder från en rolig helg=D

Förresten har Lotta blivit blondin (hon vågade sig på en behandling hos blondinen av blondinerna dvs. mig) och man märker redan på henne att hon intagit en ganska hederlig plats. Hon slängde alla skivor som innehöll våran friståendelåt, bra Lotta^^, men jag menar... vi har ju "världens bästa låt?" Den funkar ;)


image5
Lotta:"Den här bilden kommer inte ut på bloggen Ida"
Ida:"Nej nej, vad tror du om mig Lotta?"

/ RM-truppen, Ida Plantin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0