Söndagsträning & Måndagsträning 30 mars & 31 mars

I'm back! Ja nu är jag hemma från Thailand och vi ska väl inte göra det särskilt långdraget utan bara säga att det var kanoners. Nu blir det fart på bloggen igen, laget har ju knappt varit igång under min semester, skäms! Nu blir det åka av.

Söndagsträning:
Började med tumbling vilket gick hyffsat överlag, jag själv (måste skryta en aning) klarade rundat-flickis-salto och de va så höga så Lisa inte nådde mig (nu behöver vi inte nämna att Lisa är två äpplen hög) Nej men de var faktiskt höga. Körde sedan trampett, gick nog lite segt för allihopa men det var dock inte förfärligt, eller... det får Zandra ansvara för. Lotta och Rebecca är fortfarande i Florida men återkommer på torsdagsträningen om vi uppfattat rätt (ta det med en nypa salt dvs.)

Dagens kommentar från Zandra till mig:
"Känn ingen press nu Ida men du måste köra alla varv"
Dagens kommentar från Zandra till Hanna:
"Har du tappat alla muskler eller?"


Måndagsträningen:
Jag skaffade mig en härlig bortförklaring när jag inte körde salton utan bara rundat-flickis, den lär:"Jag körde i alla fall flickis". Dom ska vara nöjda. Körde i alla fall en flickis-salto och körde handvolt-frivolt på första försöket, dock också det enda försöket, men nåväl. Vi körde igenom till musik och trots konstiga låtar som till exempel Peter Jöbacks julmusik och Gosphelmusik som Go tell it on a mountain så gick det hyffsat det första gångerna. Vi kanske för än gångs skull kan få Zandra att se bra ut inför Lotta, att hon liksom har gjort ett bra jobb när Lotta varit ledigt, skulle ju vara sensation i så fall ^^


Har bara update från måndagen, men som tur är tror jag det räcker för er. Vi filmade faktiskt tumblingvarven men... under själva filmningen gick vår prestationskurva ganska rakt ner, så... vi skippar den filmen ^^ Njuta av detta istället!


Zandra blev visst lite arg där ett tag, anledningen ska vi låta vara osagt. Jag chansar på för att hon aldrig får vara med på våra videoupdates, ska bli ändring på de, lovar ^^
 

Dagens videoupdate :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0